החייל שהותקף בתולדות אהרן – פרובוקציה עיתונאית מכוערת

ארי וידר | צילום: אילוסטרציה No Comments on החייל שהותקף בתולדות אהרן – פרובוקציה עיתונאית מכוערת
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

סיפור התקיפה של החייל החרדי שהגיע להתפלל בבית הכנסת תולדות אהרן והותקף בידי קיצונים עורר גלים רבים. מתברר כי הסיפור אירע ובדיוק כפי שהובא באתר קול חי, אלא שכניסתו במדים למעוז תולדות אהרן, בוצע כחלק מתחקיר פרובוקטיבי שערך העיתון ידיעות אחרונות.

במוסף 24 שעות שפורסם הבוקר, הובא הסיפור בהרחבה כאשר דווח שהחייל צויד מבעוד מועד בגז מדמיע למקרה שהעניינים יצאו משליטה, אולם בסוף דווקא חסידים בבית הכנסת והרב עידו וובר היו אלו שהגנו עליו מפני הקיצונים שהגיעו לתקוף אותו.

חייל שנכנס להגיד קדיש הותקף בבית המדרש של תולדות אהרן

"עשרות חרדים קיצונים מסתערים על בית הכנסת. "נאצי", הם קוראים לעברו ומנסים לפגוע בו פיזית" מתאר הכתב יהודה שוחט בידיעות אחרונות "אנשי תולדות אהרון מגינים עליו בגופם בניסיון להדוף את הלינץ'. חלקם סופגים חבטות במקומו. אחד הצעירים מצליח לרגע למשוך במדיו של משה. הוא נדרך ושולח יד לעבר הגז המדמיע שבכיסו, מתלבט אם זה התזמון הנכון לשלוף אותו ולרסס. אחד המבוגרים שסביבו מצליח לשחרר אותו מהלפיתה, והגז המדמיע נשאר בכיס.

"מה אתה מחפש כאן?" פונה אליי אחד מהקיצונים שנהדפו החוצה. מחכה לחבר שנכנס להתפלל, אני משיב. בבת־אחת המבט שלו משתנה: "כאלה לא מגיעים לכאן. אל תצפה לו, הוא לא ייצא מכאן". דקה חולפת ושני שוטרי יס"מ רכובים על אופנוע מגיעים. לפני שהמהומה מתפתחת לקרב של ממש, מצליחים המתפללים הצדיקים לחלץ את משה דרך היציאה האחורית. הוא נמלט משם, מנסה להסדיר נשימה. "זה היה מפחיד", הוא מודה. "לא חשבתי שזה יגיע לזה".

IMG-20150719-WA0001



0 תגובות